Thursday 7 July 2011

6 july 2011

halue3x guys......bru arini dapat update blog..bab sibuk skit dgn fb..haha ! Nway....dalam kebahagiaan ada tangisan.....xda hal lain laa knpa aku nak nangis lau bab2 cinta cantun ni...its all about my MR.R..stiap kali nama nya muncul lam fb tu sng jak airmata aku nak kuar....dush..tp jnji ttp jnji...x kan ada tngisan buat dia lg...kmi cma kwan :D

papa pon my happiness wift my kapel c pukimak ..hahaa!
6.july.2011
that is our 'tarikh keramat' wift c andud.....adedeehh....saia stey ma c andud tem tuh dr jam 12 pai jam4 ptang...kmi di rimba...bersama emy..fariza n ekynn...its all about ''gila-gila an'' mmg gila lah....enjoy wif eu frend...n exPsially enjoy the time wift eu andud.....smpat g ikut bus merpati tuh p batu8...kmi berenam jak lam bus tmasuk konduktuL nya...heheh...kunduktuLnya pon knal c andud jugak so mmg enjoy la lam van tuh...okeh...itu crta tem jam4 sdah...tem mo blk...hehe....besial la bas tu bab setan2 tenaik sna..hahha..
sbnrnya..sblm c andud dtg..aku ma emy melayan jiwa d bwah dgn saun kmi lagu jiwang 90 an..hhaha...c ekynn ma c fariza plak lam blik on9...yaww! aku ma c emmy nangis2 d bwah ni knun..ksian an kmi jd budu ngis2 bab cinta? huhuuu...puas sdah ngis....c andud mcj yg dia ontheway sdah..aku ma emmy mgusap airmata...then kuar..mnunggu ni knun..perghh..lama nya.....tem tuh aku ngan emmy mau tkencing..tp btahan jak..mcm org gila jak d luar.....haha! then x lama gtu c andud dtg..dgn kola2 nya...yaww...biarpn aku mau kncing..tp sbb cuaca pnas..haus jugak aku tem tuh..jd aku mnum la..hahha...pas tu jln la kmi blk g uma...
pai d uma mgureng sosej..mkn xda nasi..hahha...ksian sang sosej d krjakan oleh mmber...lucah ! bodoh btulll..berasuk lek tem tuh...c andud hnya mmpu ktawa....agagag....
lpas mkn2....mrokok2..drg pn naik la p atas...aku ma c andud d bwah...sofa jak kmi stey... :DDD
GAMBAR HANYA  SEKADAR HIASAN :D

sampai laa jam4..drg munyet2 tuh naik trun jak krja drg...hahaha...tululuttt.........pas tuh balik...hahahaha! thats all......

No comments:

Post a Comment