Monday 5 September 2011

sehari bersama cinta..

haluuu my followers....haluu2 pmbaca blog ku... :)

hari ni 05 september 2011 = raya ke 7...
1 hari wif my beloved 'abey' hanya tuhan yg taw btapa happy nya aku....dari pagi pai ke petang sama2 ngan c aby... :)
aku/abey/pika wif abey nya/emmy/zaidi baraya d uma c azrin...bnyk ktawa :D 
n kerja gila c ndut [abeyku] dia ngan emy p campur minuman [ice cream soda + pepsi] naaa juj..rasanya mcm ubat antibiotik..ahahaa....gila2~ mangasi habis 2 botol besar air tu...kmbung kmi smua...wkwkw
ntah laa bila aku bgabung ma kwan2 ku ni,jd setan aku trus.ahah~ budu kan..p drg laa sahabat ku..cuma drg tmpt ku mluahkn sgalanya :) pas braya uma c azrin..kmi p uma emmy...d sna lg best..ayyooo...mula2 smpai aku sakit hati..trus msuk bilik...mau tau napa ? SEBAB~ aq sakit hati ma c aby..d bawa jln sama2 belambat2 plak dia...smua sda d dpan..dia msi d blkng mcm muka setan kna tampar..wkwwk...lari c any msuk bilik..[kunun2 merajuk] c aby pon memujuk la bah p bilik...yg aku bekeras lek knun..x mau d pjuk..ahaha..
anduk...'' I LOVE YOU BOOODOOO''~
 [nadaa lmbut]
CAIR HATIKU...CUMIL MUKANYA ~ ahahaa...
then kami trun laa...ddk2 d sofa bekasih syg sdah...huhu..rajin c any picit blkng abynya...yg c pika besilang sepuluh sdah kakinya ma c azrin..tem tu spatutnya mo pasang lagu rya..p tpasang lgu lain..
[mcm dlm clubing sda kmi] ahahaa :)
YANG LAGI BESTT~for the first time aku masak untuk kapel ku...aww~ manjanya c aby tdi...mkn mo d hidangkan..+ suap2 aku lgi...grrrr~mereka said mcm mgasi mkn laki..huhuh... LOV U BODOOO~
pas mkn..GERAKAN KMI BERMULA...ada operasi..wkwkkw...
[bilik emmy tekunci..x blh buka bab xda kunci..]
mau ngis dah emy.....
anduii bah..baju2 ku ada d dlm..aq x blh blik lau x t'ambil beg tu...1jam lbih c abey mmbuka pintu..[mcm pncuri] pintu tu pn msih vergin..punya susah d kurik..ayyooo....
LUKA LG TGN C ABY TEKENA PISAU OLEH KU....
mo ngis aku tgk drh d tgn nya..ggrrr~nsib x bsar gak luka tuh...then slesai urusan..rehat kejap..kmi pn gerak..p g!anT...kmi p mkn dlu..mkn jak krja kmi..ahaha~
satu bnda aq suka ma aby ku....ABY KU X KDEKUT ~ wkwkwkk....
pas mkn jln2 lam giant c aby minta teman bab dia mau beli boxer...huhuhuhu.....raun2 blikn mmy buah...smpat lg kmi snap2...ahahah....
pas tu tirai d tutup...hehhe..c pika ikut blik p umah ku...[spya aku x kna mrh...kaver2 sikit] huhu ;) jam 6 lebih c pika blik..kjap jak dia stay d uma....

Nway...today i'm HAPPY walaupn PNAT ! :)) thanxxx cintaaaaa......

No comments:

Post a Comment