Sunday 16 October 2011

ceritera sedih :(

halue guys..wanna share smthing here..lama x update blog....buka2 crta trus crta sedih...hMm~ THERE smthing happened to me that i cant tell u guys....tp...aku mau crta psal hubby ku yg trasa hati dgn sikap ku...aku terabaikn perasaan nya :( smpi dia ckp aku x syg dia..dia sda xda d hatiku...how to say ? aku syg dia bah...syg sgt2 lg...abey say dia rindu knangan dlu..ya tuhan...dia x tau aku lg rindu...dia x sdar dia ckp bgtu dia buat aku sdih..aku yakin smuanya brubah lpas spm nti..sabar la sayang~
mgkin dr dulu aby sdah biasa scandel...any pun sdah biasa curang...jd susah untuk kita mau pcya 1 sama lain..lagi2 bila hati kita sdah tlampau syg...jd ndak bsms 1 hari pun trus lain perasaan..huh` im soorryy husbie :'(
dr jam4 pagi sampai la matahari trbit aku x dpt tdr...aku fikir sal aby...aku syg dia...aku rindu dia..stiap kali msj by masuk airmata ku BETERJUNAN..smpai bngkak mata ku ngis...rasa x terkawal prnafasan ku...
abey.....aku mau kau tahu..tdak prnah sehari berlalu tanpa aku merindukan mu...tidak prnah hari ku ksong tanpa memikirkan mu...sms ku pgnti driku...aku rindu..aku sms aby...bila aku x msj aby..itu bukan sbb aku lupa aby..aku cuma bg ruang utk bey rindukn aku then sms aku...aku harap sgt aku bgn pagi..bila aku cek hnfon...aku trma msj dr aby...x pyah taip pnjg2...cukup sekadar ungkapan I LOVE YOU...mcm yg any sllu buat...mustahil aby xda msa untuk taip 8 huruf tu kan....8 huruf tu sgt2 bmakna sank... :'(
aku tau aby syg aku...aku tau bey prlukan aku....aku tau bey tekanan bila aku x bls msj bey..bila aku x sms bey...tp tu x bmkna bey blh buat krja bodoh...selama ni..stiap bnda yg kita buat msti aby bg tau any dlu..atau any bg tau bey dlu...so jgn laa buat krja bodoo d blkng any sank... :'(

No comments:

Post a Comment