Wednesday 16 November 2011

about sPm

hellyah guys...korang apa kabar ? harap2 sihat laa kn...aku tgh sakit perut ni....knyang yg teramat..hahah....ni crta aku tntg hari prtama ambil exam BM [spm]


14-NOVEMBER.2011
first time ambil spm..mmg !@#$%^&*()_ x dpt laa mcm mn mau gmbar kn perasaan tu kn...ak mmg takut gilaa....smpi balik2 ke tndas....da laa air tarak tem d skolah...tpksa ambil air kat surau...[jauh tu weyh] ok then paper mula jam 8.00 a.m..ckgu bg tau yg kami x blh plg waktu rehat nnti...oh shit right ? dr koL 10 smpai koL 2.00 wat bodooo jak d skolah...sgt mmbosankn...ingtkn blh rehat d luar..g makan jap...sambil2 jmpa buah jantung ksayangan..hha- tp malangnya x dpt la puLak....aku dah lapar gila masa kol 1...tgh msj2 ngan buah jntung aku..dia tnya ANY DA MKN- aku pn jwb la.BELOM BEY..aby reply NAPA X MKN LG ? aku jwb KAMI X BLH KLUAR...then dgn ikhlas ht c aby menawarkn diri utk hntrkn aku makanan g skolah..aww- baik kn aby saia...hahah- then tnggu pnya tnggu c aby pn dtg...ingt kn dia bwa tapau2 biasa jak ..rupanya awww ~ jeng3x...aby bwakn my favrte mamam...KFC dlm tgn...kihkihkih...pas tu bis mkn jam 2 msok blk klas...utk paper 2 BM..aku ada msalah oh dgn paper tu..blh plak t'tgl soalan...5 mnit trakhir bru ak perasan...then Al kisah..kelam kabut la crta nya aku mnjwab.... blk uma ngan prasaan yg hancur.. :(

15-11-2011
 ni ambil paper BI plak....huhu- blh laaa...insya allah...aku da buat yg trbaik....dan essay aku sgt laa pnjg...aku pilih soalan no 5..yg btajuk PEACE...haaa.....mcm2 crta kluar :) aku enjoy buat karangan ! sbjek kgemaran aku...n aku harap aku x kcewakn techer Rachael :)

16-11-2011
PAPER SEJARAH plak....aku x prnah jmpa soalan yg bgtu senang tau - heheheh...tp utk paper 2 jak laaa...soalan dia mmg snang ....cuma msalah sikit d paper 1...dpt soalan jk ..soalan no 1 aku x tau mau buat apa sda..huh- masa jwb krtas dua....ada lah jgak yg aku terlupa...dn SErta mERta g sms abg angkat aku n sorang mmber yg ambil spm jgak...tp dia kat kL..dia siap jwb awal skit..so dia tlg aku r...thanxx too kmu 2 org yaw..hahah

n skrg aku cuma blh bdoa dn bsabar dn blajar....UNTUK SBJEK BSOK.....aku takut weyh...aku x suka sgt math ni.....hmmm- wish me luck ya guys...n utk smua plajar spm yg singgah d blog aku ni.....ayuh kita truskn pjuangan...caiyo2 guys....NWAy aku x sabar 30-11-11 [MERDEKA~] HUHUHU...
kbai...smbung stdy dlu....love eu..muaaahhhh :D

No comments:

Post a Comment