Monday 26 December 2011

McD + KFC with c cinta

hellyah guys....lama x jmpa blog tercinta...dear diary....mo brkongsi kgembiraan ni...+ ksedihan jugak laa..hahah...mnda bhgia tnpa drita kn.. :)
ok then....al kisah....
25-12-2011..yeahh...dats krismas day ryte....aku keje jugak halfday.. :( tp x kisah laa...blk keje aku g jmpa hby aku...jnji tetap jnji...soo....jam mnunjukkan pkul LAKI ORG SAMPAI MATI..ehh....salah...pukul 3 ptang..aku pun bersiap laa utk kuar jmpa c ndut ..hahha... mula2 aku benggang dgn c hby...dah org suh ambl kat bus stop syok lg dia main snooker...haisshh...nsib ak syg kau..hahaha...kna maki jgak laa ngan aku..[dalam hati je la] hahahah.. :P dkat sejam tmpt snooker tu...mggigil laaaa sya ksejukan..sbb nya d luar hujan lbat...kat dlm aircond kuat..lpas men snooker...c hby pn mmbawa p mkn..sbb Mcd bru buka d sndkan..kmi p laa merasa Mcd sndkn mcm mn kn....haisshh....sumpah x sdap. ! apa pn xda...LoL...lpas mkn burger..kmi beralih arah p KFC plak...mamam with c hby ku cyunk...waktu mnunjukkan pukul 6 ptg...aku x blk rumah lg...hahaii...tgh mkn2 tu....aku npk 1 llki ni..mcm knl...mau tau sapa? llki tu mcm abg kepada hby ak...tp x pasti laaa....so ak diam2 jak...crta2 dgn c hby...dkt jam7 sdah bru kuar dri giant tu....tup tup..hujan lebat weyh....adehhh....meredah hujan laa aku dgn c hby...toink2x...romantik siot...nsib xda daun pisang...wahahaha... :D memory jln2...wktu trun hujan...brdua jln kaki smbil pluk pelukan... :D hahahha...kn tia pasal2 aku nyanyi...sorry mas idayu..aku ubah jap lirik lagu mu...hahahaha..gilaaa

sampai jak d rumah...c bapa tgh dduk d kdai dgn muka singa nya..walaweyh....aku tau c bapak mrh....sbb dia plg pntg lau kmi jln...tdak plg sblm mghrib...huhu...demi c hby bah ni knun...diam2 jak tyme kna mrh....lol siot....maka dgn itu..perempuan yg bnma zenalyn hnya mmpu mngis tyme kna mrh...nver mind...evrything gonna be ok :D

P/S :: i love u mohd sazrul sazree bin nasir.... :P pnjam gmbar jap ar cinta...

No comments:

Post a Comment