Tuesday 10 January 2012

luahan rasa malam bulan purnama ~ hari ni 10-01-2012
cantik bulan mlm ni....bulan purnama ~ hmmm.....sambil dgr lagu ombak rindu ~ lalalalalala.....

MALAM ~ KAU BAWA LA RINDU KU...UTK DIRINYA YG JAUH DARIKU :'(
HUJAN ~ BWA AIRMATA KU YG MGALIR..MeMBASUH LUKA KU :'(

TERLALU BANYAK KESAKITAN YG DI TABUR HINGGA PERASAAN INI SEMAKIN KABUR.

ya ALLAH ~ Jga laa hati ku..jgn biarkan rasa ini hilang ~ jgn biarkan hatiku berpaling dari cinta nya ya tuhan..
aku x tau knpa tiba2 rasa bgni...seriously aku PENAT ~ penat DiLUKAi....penat DiSAKiTi ~ :'(
kuatkan hatiku YA ALLAH ~ KEHILANGAN NYA BERAT BAGI KU.... ak x sanggup...
kuatkan hatiku YA ALLAH ~ Kuatkan hatiku untuk bersabar ~ hmmmmmm

kau kena paham , kenapa aku cemburu , sebab cemburu tu tandanya sayang kan ? kau kena paham kenapa kadang2 aku merajuk , sebab aku mau kan perhatian daripada kau . dan kau kena paham ,kenapa aku selalu call dan sms kau, sebab aku tersangat rindukan kau . kau kena paham kenapa kadang2 aku marahkan kau , sebab aku cuma mau kn yang terbaik untuk kau . kau kena paham kenapa aku suka mengadu ...dengan kau , sebab kau lah segalanya bagi aku . 
AKO MAO KAO TAHU YANG CUMA KAO YANG Q CHINTA . ;) 

MOHD SAZRUL SAZREE....klau ksakitan ini dpt di lihat...mgkin kau pn x sgp utk mlihat btapa sakit yg aku rasakn....

No comments:

Post a Comment