Thursday 22 March 2012

yg m'gngu hati dan perasaan / fikiran ..

haii guys ... hari ni 22 march .. as u know .. kmarin hari d mn kuarnya kputusan spm kn .. hehe .. ya allah syukur laa sgt .. biarpn ak nakal2... ak masi d bg pluang utk smbung blajar.. allah x m'hukum ak dgn kgagalan krna dosa2 msa lalu ku.. :)

skrg....aku tnggu masa utk sambung blajar... tmpat sdah ada .. tgl tnggu ayah sejja kasi kuar duit...

hidup baru mau bmula .. [ ank mnja tglkn kuarga nya..] x laa ak tau apa jd.. cuci bju sndri..mkn sndri... xda suara c mma bising2... xda d cium awal pg.. xda d cium tgh mlm.. xda tmpat bmnja.. uinahhh .. oppss .. mo jatuh sdah airmata .. lg-lg .. yg pnting ..xda sdah kawan ku bgduh pg ptang siang mlm + extra tgh mlm... :'(
sayu jak hati bila fikir x lama lg ak ksi tgl kmpung... ksi tgl org uma .. :'(
ini laaa KESEDIHAN DALAM KEGEMBIRAAN .. masa 3-3-2012 ..hari ak dgn c hby adalah hari KEGEMBIRAAN DALAM KESEDIHAN ...huuuu ~

crta sal c hby ... :( sayu nya hatii mau tglkn dia .. hmmm .. hby apa pn jd .. hby tetap d hati.. naaa.. iloveyou soo much bodooo .. blg x hby x paa .. bkan x plg juga .. ya btl ckp hby...

ak sdah fikir ... n sdah bertapa brapa mlm... skg ak putuskan .. biarlah c hby seja sorang yg ada d hatiku....biarlah c hby seja satu2 nya pnjaga hatiku... :') takut mnyesal nti ... mnysal kmudian xda guna ...xda guna mncari kbahagian d tmpat lain klau stakat utk mlukakan hti yg lain .. x adil... 10 llki pn yg ada .. ak tetap cnta c hby ..syg c hby .. ilove him so muchy .. DUNIA AKHIRAT ... :( biarlah dia sakiti aku ... biarlah dia lukai aku.... yg aku tau .. cinta nya mmbahagiakan aku... ya .. aku cnta dia .. cuma dia .. selamat tgl knangan ... xda apa yg blh bahagia kn ak..  KO pn xkn mmpu bahagiakn ak... cuma DIA .. mohdsazrulsazree ..

1 comment: