Wednesday 11 May 2011

dara @ tidak?

kisah pompuan yang hilang dara sblm kawen...bila Aku tengok betul-betul, baru aku perasan. Aku perasan satu benda yang kaum hawa suka sangat guna ia itu konsep 'Yu are my only one" atau "Yu adalah future husband ai" atau "Sampai bila-bila pun ai hanya ada yu". Perlukah aku ingatkan pepatah "Sedangkan orang kahwin pun boleh cerai, inikan pula couple"?. So sebelum buat sex tu fikirlah, kau dan lelaki tu bila-bila masa boleh putus. Then bila dah putus tu faham-faham lah. Sebab tak ada siapa tahu samaada kau dan dia betul-betul jodoh atau tak sehinggalah kahwin. And apa yang aku nak cerita kat sini bukan pasal dara atau tak, tapi pasal seks. Pernah aku trbca ada menyatakan yang "Boys = Love for sex" dan "Girls = Sex for love". And bila keadaan seperti ini berlaku, you are nothing more than rubbish.
Come on girls. Bila keadaan dah jadi cam ni, jangan laa salahkan lelaki dan pls lah stand up for yourself. Dont be overstupid. Bila lelaki cakap "Apasalahnya kita main, nanti ai akan jadi suami yu juga", sila lah lawan. Hentam lah apa-apa pun sebagai jawapan. jnji ko x khlangan mahkota ko...aq buat ni lpas dgr luahan dr member yg break ngan kapelnya baru2 ni....dia sdih tul bab dia dgn x bfnya tuh pnah tlanjur....so bringat2 laa... :) lalalalalala

peringatan bersama untuk perempuan2   :)

No comments:

Post a Comment