Saturday 18 June 2011

jaga selalu hatimu......

hye guys...lama x update blog karn.....actually x tau apa mo cakap...hari ni aku ada bnyak masa untuk m'update blog tercinta ku ni....mcm2 yg jadi nan aku dalam minggu ni tau....smua nya bnda yg sbenar nya mmbuat aq ''NOTHING'' Ya i can say lyke dat coz aq mrugikan dri sndri sbnr nya.....  gila2an dgn kawan2....semata mata untuk HILANGKAN TEKANAN ...  Bodo kan....hmmm~ hari khamis yg lalu aq bwa member tdo uma aku....i need smeone untuk CURHAT ... tp xda apa yg terluah pn...bab mlayan kgilaan c kwan ni jak...KAWAN yg sbnrnya buat aku x keruan skrg....GARA2 DIA AKU BEJAUH HATI NGAN C KESAYANGAN...OH GOD...jga la persahabatan kmi..jgn smpai aku bjauh hati ngan dia pulak...kmarin plak ari sabtu...aku g klas tambahan..then g rimba lg....jalan2..mlayan jiwa d kwasan tu..then jmpa emmy & fariza...stey g bandar..raun2 jap..then blk umah aq..ON9..crita2...terluah laa apa  yg ada dlm hati kmi bertiga..emmy also kurang kasih sayang dan perhatian dari kesayangan nya.. crta pnya crta..jam 7 lbh bru aku ngan abg aku hntr drg blk...abg ku plak bwa g bt4 ambil org2 nya...pas ambl angin jap..dalam hujan tu..kmi pn balik.   
CAN YOU HEAR MY HEART CRYING..??????
.I LOVE WALK IN DA RAIN..BCOZ NOBODY KNOW DAT I'M CRYING...  
sbnrnya ada bnda yg aku smbunyikan jauh d lubuk hati kcil ku ni....nak luah mcm mn pn aq x tau... ya actually its nothing 'mybe' tp NALURI KEWANITAAN KU KUAT UNTUK MERASAKAN APA YANG PATUT AKU RASAKAN SEKARANG....BIAR MCM MANA KU CUBA UNTUK MELAWAN RASA....BUT THE FACT I CAN'T...... Dgn satu rsa yg menghantui fkiran ku ni....i can say dat outside ya i'm smiling but inside i'm dying... kesabaran amat la di perlukan....MGkin jugak kau sengaja mau mnduga aku kan....huu~ lantak laa...kau bergurau kah..atau kau memang maksudkn ...kau mmg x knl aq....ya TUhan...kuatkan ht ku....sdarkan dia...aku x suka dia buat bgtu....lau ya pn jgn ckp ngan aku bah...kwan ku bha tuu...cri laa org lain untuk ko sruh smpaikn...tp jgn aku.... :(((  
 KAU HANCURKAN AKU DENGAN SIKAP MU..


yawww!!! bgn laa ZENALYN.....if you love smeone let he be him self...if he return to you...it was meant to be...if not...his love not yours.....

No comments:

Post a Comment