Sunday 3 July 2011

kekuatan ku....

hai guys...lama sungguh aku tiak m'update blog ni...rasa ksong hdup ku slpas ppisahan ku ngan MR.R...tp smua tu dah berlalu...skg..aku kna truskan jgk... hurmm.....tem bcnta bnyak laa sgt yg indah..tp bila dah xda hbgn...itu ini x kena...itu ini jd bnci..OMG....ada kah bnci itu sbnrnya syg...wat ever laa....memiliki mu knangan terindah dalam hdup ku....tp skrg semua itu sdah blalu....
                          PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI ::
aku yakin dengan kata2 tu..yg patah akan tumbuh..yang hilang akan berganti...ya mgkin sgt2 laa awal untuk aku dpt pngnti nya...tp x semestinya sda ada org lain kita sda blh lpakn yg lama kn...oh tidak..aku msi m'ingati MR.R ku...tp khadiran yg baru yg mgurangkan luka d hatiku...LUKA YANG DI LUKAI ...

lelaki yg fanatik skit ngan black metal....huhuu....!!! nakal org nya...tp gaya nya yg open tuh yg aku suka....dalam kemetalan nya....terselit jugak taman cinta lam hatinya...hahaah! biarpn bnyk dugaan dalam hbgn kami...dan terpaksa khilangan kawan...tp d hadapi jugak dengan senyuman.....yaww ! 
dia lah kekuatan ku....semangat ku...untuk melupakan MR.R....biarpn kdang2 terover ngan dia ni..tp AKU IKUT RENTAK MU BEBEH....
bahagiakan aku bersama mu.........
senyuman nya mggugat iman ku....hahaha~

No comments:

Post a Comment