Thursday 11 August 2011

halue guys..wanna share smething to nyte....ok then....this is the stry...since td ptang aku rsa x sdap hati...smpat g say ngan mmy...mgkin aku akn mngis...humm..so apa yg aku ckp too btul....huaargg~ then i'm crying here...
seddih + terkilan + terkejut + kcewa + mcm2 ada dlm hati kcil ku ni....crta nya bmula dr sms me with aby..

  • aby : aney buad apa 2..sua mandi ka ney
  • any : sdah bey..xda wat pa..update blog jak..
then c aby x mmblas....aku sent msj ni...

  • astgaa..len kali jgn dlu sms lau agk2 x dpt mreply 2..t btl2 free bru sms ..any tnggu jgk bey free biar pai jam 12..
then start dr stu c aby say aq salah sent msj...nope~ aku mmg mau sent msj tu ma aby..tp dia tduh aku tgh bsms ma org lain....dia ckp aku ada bf lain...OMG bey..sedar kah kau ? kau tgh mluka kan hti ku... :'(
mgkin bg aby bnda ni hal kcil...yg bey lngsung x pndang....tp hatiku x skuat bicara ku bey....ya aku sedih~
      + td pgi mmber ku emmy ada say ma aku..yg c aby ada bchat ma dia...

  • aby : hye
  • emy :hye..bf manja kan ?
  • aby : ya ..ndak tau bf yg kberapa ..
OMG...bey..smpai hti bey ckp bgtu...murah sgt kah cinta ku utk d bahagi2 kan... dear....I've been broken before..but now i'm in love with u...only u..is that dificult to understand ? ssh kah mau fhm..KU SYG KAU ~ DAN CUMA KAU~ Grrrrr~
ya aku pencurang..tp itu dulu....ssh ka untuk yakini hatiku aby ? any x minta bnyak....yakini aku..pcya pda ku... :'(


ku sembunyikan tangisan ku....ku sebut nama mu..tp kesakitan hatiku masih terasa...walau bibir tersenyum seperti xda apa2...

No comments:

Post a Comment