Friday 28 October 2011

AKU KENA TAG !

huhuhu...haloo people...saya kena tag laa dgn member blogger sorang ni..
aku jadi mangsa untuk mnjwab soalan2 nya...huhuhu..ni antra soalan2 yg aku kna tag...

(1)Apakah erti cinte bagy diri korunk??
(2)sekirenye Korunk diberikan satu permintaan untok ditunaikan, apakah yg korunk nak??
(3)korunk rase, korunk nie (cute/Smart/ugly) kew??
(4)siapakah President ke 16 united state (haaaa jawab!!! huhuhuhuhu)
(5)apakah perkare yg menakutkan korunk??
(6)single atau couple.. mane lebih baek!!???
(7)ada pet x??
(8)sekirenye korunk seorang president negara Africa korunk akan....?????(sambong!!!hehe)
(9)kalo sume haiwan naik kenderaan/pengangkutan lam dunie nie, manusia naik ape???
(10)ape yg menarik tentang diri korunk???(yg korunk rase)
(11)kawan/kekasih/ mane lebihhhhhhh pentinggggg!!! sekirenye disuruh utok pilih???
      (xde idea doh, hehe

OK JAWAPAN AKU....

1.Cinta itu sgt bererti dn x mampu utk d ungkapkn dgn prkataan :) [cehwahh...] huhu
2.kalau di berikan peluang untuk prmintaan aku d tunaikan..aku nak di berikan kuasa untuk kmbali ke masa silam dn kuasa utk mlihat msa dpn..hahaha..blh ke ?
3.aku x rsa cute..aku x rsa dei aku smart..aku juga x ugly..tp aku adalah aku..yg x da seorang pun blh mnjd aku..
4.presidaen ke 16 tu aku..hahha[x tau doh]
5.AKU TAKUT KECEWA !!
6.single bosan..ada kapel pn kdg2 mnyakitkan..so ? hah...korang fkr la sndri..
7.aku x da pet :DD
8.sekiranya aku seorang president afrika aku akan import krim pencerah bnyk2 untuk rakyat aku..hahaha :))
9.kalau smua haiwan naik knderaan dlm dunia ni..manusia naik kpla la....hahha..[msti laa mrh kn..kita nk naik apa]
10.ape ek yg mnarik tntg aku ? [dri ku mmg mnarik] hahah.. :p
11.kawan ? kekasih ? mn lbh pntg..ALLAH ! ni soalan aku ssh nk jwb.....heheheh.. [?????]

No comments:

Post a Comment