Thursday 27 October 2011

posTOposto-


yeahhh..sapa budak sPm tahun ni sila angkat jari tengah..hha- jgn buat doh...nti ada yg kudung tba2...x dpt jwb exm nti..hha-
Hello people, me gonna talk about ''masa'' Cis --' So now, what is masa? Masa itu emas or masa itu jam? Ha konfius ka adik abang kakak skalian? Konfius kan kan. *jap lg aku jd gila* So the answer is masa itu jam, bukan emas :P Lol. K takmau merapu nanti kena lelong. So my mommy dah cakap yang dia kasi saya online smpi pkul 9 mlm...pas tu laptop kna tutup...

What to do. Kalau tak ikut cakap dia, sah lappy kena rampas and of course x dpt on blog setiap hari. Ha bukankah lebih teruk begitu? Nanti ada pulak yg cakap dia rindu saya pulak, ahaks. *euw gila perasan* Jadi terpaksalah saya mengikut perintah that 'momma'

spm around the corner..tgl brapa hari je lg...fb blog bf fb blog bf- tu jak la keja ku lau bosan..blajar? hah- aku mn ada mood mau bljr lau bosan.. hari jumaat jak la seharian aku kat perpustakaan utk blajar...ha- ksian kn..tp apa blh buat...spm melamar ku...hha-

SEKADAR POST ::
ada ka sini wanita wanita atau perempuan perempuan yang x minat bola macam mana lelaki suka sampai terguling guling, melalak tengah pagi ? huhu .
alahai napa lelaki minat btul dgn bola, kadang2 wife , kekasih hati sebelah pun buat bodooo tp perempuan yang minat bola pon ramai. mana tinggi peratus perempuan minat and x minat ? kot perempuan minat bola lagi tinggi kan ?
tp xda la smpai abaikn ORG TERSAYANG- hha
adakah llki llki abg abg d luar tu yg sgp bhnti main bola dn bls sms buah hati kejap? huh- lau ada ..BGS LA - Hhha----
bukan apa aku ckp bgni sbb nya....buah hati pujaan hati jiwa ku sgt2 suka main bola...dia ckp xkn pnah tglkn aku..tp bila tba msa dia untuk main bola..AKHIRNYA...aku d tglkn..hha- gile bosan aku...lma sgt tnggu dia..toink2...


hah......llki perokok ? biasa lah kan ? perempuan merokok? apa nak ckp eh ? hmm- mula2 ikut kawan..or maybe saja2 jak nak try kan...biasalah jiwa remaja....tp kalau sda ketagih tu yg susah...mcm mn mau bhnti...dah dua tiga hari x mrokok tp kdg2 bayangan asap rokok merogol minda..hha- mcm mn tu ? 
sbb apa org mrokok ? uhM- XDA SBB KOT.....saja nak mati awal ? eh..btul ka? rsa nya x jugak kn...hbs tu apa...? [xda jwapan]


cantikkan dia ? tp apa guna bertudung lau mcm ni? brapa bnyk wanita wanita kakak kakak di luar tu yg bertudung luar dan dlm...eh mksd aku...mnutup aurat dgn btul ? hehe- aku x laa baik sgt...aku pn x btudung..aku cma pelik dgn prmpuan skg ni...MINAH TUDUNG bnyk sgt....buat rosak nama org yg btl2 btdung jak...ni kes aku dgr macik tu ckp td...
''ALAH BUDAK SKRG NI..BTDUNG JE..TP PRANGAI X TAU MAU TUTUP,HRAP KPLA YG D TUTUP TP BNTUK BDN AURAT LAIN X TAU MAU JGA''
HIishhh...kn dah rosak pndgn macik ne...so kpd yg btudung tu..btdung la btl2 ek.... :))  peace....
maaf kalau ada yg sakit hati...

PosToPosto :: x tau mau ckp apa sdah...smpi d sni saja ceritera saya....heheh...bye2 blogger :))

No comments:

Post a Comment